Adres dla wysyłki zwrotów i reklamacji:
Sklep Plecakownia.pl
ul. Trakt św. Wojciecha 29,
80-044 Gdańsk
E-mail: info@plecakownia.pl
tel.: 693-933-727
Warunki zwrotów i reklamacji
1. Dotyczy ZWROTÓW
- Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni
Warunkiem przyjęcia zwrotu jest:
- Wypełnienie i przesłanie na adres mailowy info@plecakownia.pl formularza zwrotu (pobierz) i załączenie go do przesyłki zwrotnej
Koszty przesyłki zwrotnej ponosi Kupujący. Kupujący wysyła towary do zwrotu na adres dla wysyłki zwrotów i reklamacji (powyżej) za pośrednictwem wybranego przez siebie przewoźnika.
UWAGA nie odbieramy przesyłek nadanych za pobraniem.
2. Dotyczy REKLAMACJI
- Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata
Warunkiem przyjęcia reklamacji jest:
-
-
- Wypełnienie i przesłanie na adres mailowy info@plecakownia.pl formularza reklamacji (pobierz) i załączenie go do przesyłki zwrotnej.
- Nie należy reklamować produktów, które posiadają wadę opisaną w opisie aukcji.
3. Koszty przesyłki zwrotnej ponosi Kupujący. Kupujący wysyła towary do zwrotu na adres dla wysyłki zwrotów i reklamacji (powyżej) za pośrednictwem wybranego przez siebie przewoźnika.
UWAGA nie odbieramy przesyłek nadanych za pobraniem.
4. Zwrot produktu nieużywanego w oryginalnym opakowaniu. Art 34 ustawy o prawach konsumenta 4. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, chyba że przedsiębiorca nie poinformował konsumenta o prawie odstąpienia od umowy zgodnie z wymaganiami art. 12 ust. 1 pkt 9.
5. Zabezpieczenie zwracanej przesyłki. Zwracając zamówiony towar należy go dobrze zabezpieczyć, aby uniknąć potencjalnych uszkodzeń paczki w transporcie. Nie ponosimy odpowiedzialności za szkody powstałe w transporcie.
6. Zwrot środków należnych Kupującemu (koszt zakupionego towaru wraz z kosztami przesyłki w wysokości najniższej wartości przesyłki oferowanej w sklepie internetowym (www.plecakownia.pl) w ciągu 14 dni od otrzymania zwracanego towaru. Jeżeli Kupujący po tym czasie nie otrzymał zwrotu środków należy skontaktować się z obsługą sklepu telefonicznie lub mailowo. Po 6 miesiącach takie roszczenie przestaje być zasadne.
7. Gratisy. Otrzymałeś gratis? Dołącz go do przesyłki zwrotnej.
8. Rabaty. Otrzymałeś rabat na kolejną sztukę? W przypadku zwrotu towaru pomniejszymy zwrot wpłaty o wartość udzielonego rabatu.
9. Anulowanie zamówienia przed wysyłką. Jeżeli zakupią Państwo produkt w naszym sklepie i anulują ten zakup jeszcze przed wysyłką należy o tym fakcie poinformować nas mailowo bądź telefonicznie pozwoli to na zwrot pieniędzy. Takie działania w systemie są niewidoczne i możemy przegapić taką sytuację.
Przesyłka została uszkodzona przez firmę transportową?
Rozpatrzeniem takiej sprawy zajmie się firma transportowa. Gdy przesyłka okaże się uszkodzona podczas transportu:
- W przypadku dostawy kurierem: Należy spisać protokół szkody w obecności kuriera.
- W przypadku dostawy do paczkomatu: Zastrzeżenia należy zgłosić bezpośrednio w paczkomacie, po wyjęciu przesyłki.
Szansa na pozytywne rozpatrzenie reklamacji zwiększa się, gdy adresat przesyłki jak najszybciej zawiadomi przewoźnika o szkodzie powstałej z wyniku transportu.
Jako firma nie jesteśmy w stanie zweryfikować czy szkoda powstała z winy przewoźnika czy zadecydowały o tym inne czynniki. Wszystkie przesyłki pakowane są pod okiem kamer, jeżeli kupujący zgłosi brak części zamówienia, to weryfikacja przebiega na podstawie nagrań z monitoringu.
Do podanych wskazówek należy się stosować pod rygorem odrzucenia reklamacji.